Działamy na polskim rynku już od ponad 16 lat. Przez cały ten czas staraliśmy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, dostarczając usługi najwyższej jakości. Cieszymy się, że wielu z Nich doceniło pasję oraz zaangażowanie, jakie wkładamy w codzienną pracę, i wciąż powierza nam coraz to bardziej wymagające projekty.
Referencje naszych klientów są gwarancją najwyższej jakości świadczonych przez nas usług. Poznaj firmy, które nam zaufały i dołącz do ich grona.
Adent
Nasza współpraca funkcjonuje z powodzeniem od ponad dziesięciu lat i uważamy ją za trwałą. Pracujemy na zasadzie wzajemnego zaufania i wsłuchujemy się w swoje potrzeby. Zarówno pod względem jakości telefonu, jak i łatwości konfiguracji poszczególnych centralek jesteśmy są w pełni usatysfakcjonowani. Nasze recepcjonistki również są zadowolone z tych rozwiązań telefonicznych.
Jaki powód skłonił Cię do migracji centrali telefonicznej?
W Adent posiadamy dużą sieć gabinetów stomatologicznych. Chcieliśmy więc znaleźć rozwiązanie oferujące uważne wsłuchiwanie się w nasze różnorodne potrzeby i ciekawy stosunek jakości do ceny. Korzystnym czynnikiem był również koszt komunikacji. Peoplefone dostosowuje się również w celu ułatwienia rozliczeń naszej sieci klinik dentystycznych.
Jak oceniasz usługi swojego dostawcy?
Nasze partnerstwo działa z powodzeniem już od ponad dziesięciu lat i postrzegamy je w sposób
zrównoważony. Pracujemy we wzajemnym zaufaniu, zwracając uwagę na nasze potrzeby. To wielka satysfakcja.
Czy są Państwo zadowoleni z jakości swojego nowego rozwiązania telefonicznego?
Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani tą zmianą operatora, zarówno pod względem jakości telefonii, jak i łatwości wdrożenia tych różnych central telefonicznych. Nasze recepcjonistki również są zadowolone z tych rozwiązań telefonicznych.
Edelweiss Air
Zainstalowany przez UPGREAT AG
Dlaczego Edelweiss Air zdecydowało się na nowe rozwiązanie telefoniczne?
Pracowaliśmy ze Skype dla firm. Ponieważ jednak umowa wsparcia dobiegała końca, szukaliśmy nowego rozwiązania. Teraz korzystamy z Microsoft Teams.
Dlaczego zdecydowałeś się na współpracę z peoplefone?
Mieliśmy oferty od różnych dostawców usług internetowych na stole. Ostatecznie wybór padł na firmę peoplefone, którą polecił nam nasz długoletni partner integracyjny UPGREAT. Dodatkowo zrobili nam bardzo dobrą ofertę skrojoną na miarę, która obejmuje pakiet m.in. Dla Edelweiss jest to niezbędne i konieczne. Jako linia lotnicza nasza telefonia musi działać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, inaczej mamy problem.
Jaka jest największa różnica w stosunku do poprzedniego rozwiązania?
Nie ma większych różnic. Nasz personel właściwie nie zauważył zmiany. Ponieważ wykonujemy również połączenia międzynarodowe, a nie wszyscy nasi partnerzy za granicą mają Microsoft Teams, oprócz telefonii VoIP potrzebujemy łącza stacjonarnego. To również jest zawarte w nowej ofercie.
Jak przebiegała migracja do Microsoft Teams?
To była współpraca między UPGREAT, peoplefone i nami. Migracja trwała około dwóch godzin i przebiegła bez zarzutu. Była tylko pięciominutowa przerwa, co jest całkiem normalne przy takich zmianach. Wszystko też poszło gładko: na przykład spotkanie inauguracyjne trwało zaledwie godzinę – tyle wystarczy, jeśli wiesz, co robisz (śmiech).
Czy napotkałeś lub napotykasz jakieś szczególne wyzwania?
W przeciwieństwie do innych firm musimy, jak już wspomniałem, być dostępni 24 h. Na szczęście telefonia internetowa stała się bardzo bezpieczna i stabilna. Ale ponieważ nie ma 100% bezpieczeństwa, zawsze musimy mieć plan B lub scenariusze awaryjne.
Jak wygląda ten plan B?
Edelweiss ma analogową linię telefoniczną w centrum operacyjnym lotniska w Zurychu. Jest to używane w nagłych wypadkach.
Czy jesteś zadowolony z nowego rozwiązania telefonicznego?
Jesteśmy bardzo zadowoleni, łącznie z całym przejściem. Dzięki silnym partnerom wszystko poszło gładko.
A jak oceniasz współpracę z peoplefone?
Z mojego punktu widzenia peoplefone to bardzo innowacyjna i solidna firma. Polecam ich usługi i oferty w każdej chwili - nie tylko dlatego, że firma oferuje dobrą jakość w dobrej cenie.
Wywiad ze Stefanem Grafem, Dyrektorem/Szefem Zarządzania IT
FIEGE Logistik
zainstalowany przez Bouygues E&S InTec Schweiz AG Kloten
Co robi FIEGE?
FIEGE to firma rodzinna w piątym pokoleniu. Jako dostawca logistyki kontraktowej optymalizujemy procesy dla naszych klientów we wszystkich obszarach ich łańcucha wartości i opracowujemy całościowe rozwiązania dla klientów. Pracuje dla nas łącznie około 150 000 pracowników w 15 krajach i ponad 150 lokalizacjach.
Dlaczego przestawiłeś się na nowe rozwiązanie telefoniczne?
Nasz system telefoniczny pochodził z roku 2000 - więc był bardzo stary - i nie był już konserwowany. W efekcie wszystkie problemy musieliśmy rozwiązywać we własnym zakresie, co wiązało się z wysokimi kosztami. Najwyższy więc czas przejść na nowy system.
Które rozwiązanie wybrałeś i dlaczego właśnie to?
We współpracy z naszym partnerem instalacyjnym, firmą Bouygues, ogłosiliśmy przetarg i oceniliśmy różne rozwiązania oraz związane z nimi warunki. Firma Bouygues pomogła nam już w konserwacji naszego starego systemu telefonicznego i dlatego doskonale zna nasze wymagania. Ostatecznie zwyciężyło rozwiązanie 3CX z peoplefone.
Jak przebiegała zmiana?
Projekt rozpoczął się na początku roku od oceny sprzętu. Realizację rozpoczęliśmy w marcu. Jako pierwszy zreorganizowano ośmioosobowy oddział celny w Bazylei. Dało nam to możliwość zdobycia wstępnego doświadczenia. Następnie kontynuowaliśmy wdrażanie w większej lokalizacji w Oftringen. Pozostałe lokalizacje również były podłączane do nowego systemu etapami. Projekt zakończyliśmy w czerwcu.
Jakie były wyzwania?
Mieliśmy wiele niewiadomych, ponieważ niewiele zostało udokumentowanych w przeszłości. Dlatego dużym wyzwaniem było dla nas prawidłowe przypisanie wszystkich numerów i połączeń, tak aby nie wyłączyć tych niewłaściwych.
Musieliśmy mieć wszystko pomierzone. peoplefone nas wspierał.
Jak przebiegała współpraca z partnerem peoplefone, firmą Bouygues?
Współpraca układała się świetnie, wszystko poszło gładko - nawet lepiej niż oczekiwano. To obowiązuje do dziś. Zawsze możemy zwrócić się do Bouygues, jeśli potrzebujemy wsparcia. Odpowiedzialny za nas technik jest zawsze dostępny i zawsze znajduje odpowiednie rozwiązania w bardzo krótkim czasie w bezpośredniej konsultacji z peoplefone.
Jak bardzo jesteś zadowolony z nowego rozwiązania?
Jestem prawie całkowicie szczęśliwy. Rozwiązanie zostało entuzjastycznie przyjęte przez naszych pracowników i daje wiele możliwości. Nadal występują problemy z ząbkowaniem. Ale te są bardzo ściśle związane z miejscowościami. Na przykład połączenie w magazynie lub w piwnicy nie jest jeszcze optymalne. To właściwie nie ma nic wspólnego z rozwiązaniem 3CX. Współpracujemy z Bouygues, aby znaleźć rozwiązania tego problemu.
Jaka jest największa różnica w stosunku do poprzedniego rozwiązania?
Z pewnością elastyczność, jaką oferuje to rozwiązanie. Nasi pracownicy mogą korzystać z rozwiązania do wykonywania połączeń zarówno przez sieć stacjonarną, jak i przez telefony komórkowe. Ponadto 3CX jest bardzo
łatwy w zarządzaniu. Dzięki oprogramowaniu możemy dowolnie przenosić nasze systemy bez konieczności ponownej konfiguracji.
Nowi użytkownicy mogą być również stworzeni w mgnieniu oka. Proste zarządzanie rozwiązaniem oszczędza nam nie tylko czas, ale i koszty.
Z wywiadu z panem Andreą Gardini, CTO, FIEGE Logistics
PMG Fonds Management AG
zainstalowany przez firmę Weibel/IT
Co robi PMG?
PMG jest obecnie jedną z niewielu niezależnych firm zarządzających funduszami w niemieckojęzycznej Szwajcarii. Nasza niezależność jest dla nas ważna, podobnie jak fakt, że w miarę możliwości sami świadczymy wszystkie odpowiednie usługi
w Szwajcarii. Pozwala nam to odpowiadać na indywidualne wymagania naszych klientów i inicjatorów funduszy, a jednocześnie spełniać najwyższe standardy jakości.
Dla naszych klientów i inwestorów oznacza to, że mogą skoncentrować się na swojej podstawowej działalności – badaniach inwestycyjnych i obsłudze klienta.
Dlaczego przestawiłeś się na nowe rozwiązanie telefoniczne?
Byliśmy już klientem peoplefone i nie widzieliśmy powodu do zmiany. peoplefone ma konkurencyjną ofertę, która zawsze działała dla nas bezbłędnie. Aby ułatwić pracownikom pracę z domu podczas kryzysu związanego z koronawirusem, zdecydowaliśmy się na rozwiązanie zintegrowane z naszymi procesami i systemami pracy.
Na które rozwiązanie się przestawiłeś?
Obecnie intensywnie pracujemy za pośrednictwem Microsoft Teams. Korzystaliśmy z narzędzia wcześniej, ale bez telefonii. Teraz jednym kliknięciem możemy nawiązywać i organizować połączenia wewnętrzne i zewnętrzne czy wideorozmowy.
Również w salach konferencyjnych można łatwo dodawać osoby za pośrednictwem wideo za pomocą Teams Rooms. Możliwość zadania pytania pracownikowi lub zespołowi przez wideo lub telefon w biurze domowym za pomocą jednego kliknięcia zmieniła sposób, w jaki pracujemy.
Działy zajmujące się handlem są prawnie zobowiązane do prowadzenia bezpiecznej dokumentacji. W tym celu używamy teraz rozwiązania Luware Recording, które jest w pełni zintegrowane z zespołami.
Jak odczułeś zmianę?
Zmiana przebiegła gładko. Microsoft Teams znaliśmy już wcześniej, dlatego pracownicy bardzo szybko odnaleźli się w nowej telefonii, a dodatkowe opcje konferencji spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem. Bezproblemowa integracja z dobrze znanym Outlookiem i klientem mobilnym Teams sprawiła, że krzywa uczenia się była bardzo płaska.
Jak wyglądała i wygląda współpraca z peoplefone i Weibel/IT?
To było łatwe i gładkie. Wspólnie z Weibel/IT doprecyzowaliśmy potrzeby i stworzyliśmy listę kontrolną oraz plan. Zostało to
następnie zrealizowane. Istnieją różnice między tradycyjnym systemem telefonicznym a zintegrowanym rozwiązaniem komunikacyjnym
– to coś więcej niż tylko telefon. Jednak bardzo szybko udało nam się zrealizować wynikające z tego potrzeby – są to ustawienia konfiguracyjne. Jesteśmy bardzo zadowoleni.
Jaka jest największa różnica w stosunku do poprzedniego rozwiązania?
Nasi pracownicy mają dostęp do Office 365 i Microsoft Teams, niezależnie od urządzenia i lokalizacji. Elastyczność przejścia do biura domowego lub podzielonego biurka bez naruszania zasad zarządzania, bezpieczeństwa i korzystania z systemu jest bardzo cenna. Radzenie sobie i promowanie świadomego korzystania z tych możliwości jest nowym wyzwaniem dla firm na wszystkich szczeblach pracowniczych.
Z wywiadu z panem Raoulem Dobalem, COO, PMG Fonds Management AG
Rimaplan AG
„Dzięki aplikacji peoplefone, pracownicy mogą teraz być dostępni również pod numerami telefonów stacjonarnych, będąc w ruchu. Mogą też dzwonić do Szwajcarii z zagranicy po niskiej cenie iw dobrej jakości”, wyjaśnia Jörg Wagner, dyrektor finansowy , HR & IT w Rimaplan AG.
zainstalowany przez Teleinformatik Services AG
Dlaczego przestawiłeś się na nowe rozwiązanie telefoniczne?
Telefonia IP jest dziś najnowocześniejszą technologią i poszerza możliwości telefonii poprzez innowacyjne aplikacje, dlatego tak ważne było dla nas przejście na tę technologię.
Dlaczego wybrałeś peoplefone?
Ludzie polecili nam różne strony i porównując innych dostawców, zaoferowali nam najlepszy zakres usług w rozsądnej cenie.
Jak odczułeś zmianę?
Absolutnie żadnych problemów. Zmiana została skrupulatnie zaplanowana przez naszego partnera IT Teleinformatik i wdrożona zgodnie z planem. Pracownicy prawie nie zauważyli zmiany.
Jakie były wyzwania?
Nasi pracownicy muszą być zawsze dostępni dla naszych klientów. W związku z tym należało zadbać o to, aby zmiana nastąpiła w krótkim czasie i aby wszystko działało od samego początku. To było gwarantowane.
Jak wyglądała i przebiega współpraca z peoplefone i Teleinformatik?
Ufny, osobisty, na czas, a wydajność była właściwa. Partner instalacyjny Teleinformatik towarzyszył nam blisko i reagował natychmiast, gdy wymagane było działanie.
Jaka jest największa różnica w stosunku do poprzedniego rozwiązania?
Nowe rozwiązanie jest teraz bezpośrednio połączone z ESTOS i MS Office. Ponadto, dzięki aplikacji peoplefone, pracownicy są teraz dostępni w podróży pod numerem telefonu stacjonarnego. Możesz też dzwonić do Szwajcarii z zagranicy po niskiej cenie iw dobrej jakości.
Z wywiadu z panem Jörgiem Wagnerem, szefem działu finansów, zasobów ludzkich i IT, Rimaplan AG
SenseFly SA
„Nasze główne oczekiwania dotyczyły rozwiązania, które działało szybko, było stabilne i elastyczne, abyśmy mogli łatwo dostosowywać się do wszelkich nowych przyjęć lub odejść pracowników, a telefonia pozostała niezbędnym środkiem komunikacji dla funkcjonowania naszej firmy. peoplefone HOSTED , z pomocą swojego partnera Fastnet SA, była w stanie doskonale spełnić te wymagania.” Z wywiadu z Damienem Rossetem, IT System & Security w SenseFly SA.
zainstalowany przez Fastnet SA
SenseFly to firma z siedzibą w Cheseaux-sur-Lausanne, specjalizująca się w rozwoju autonomicznych dronów wyposażonych w kamery o wysokiej rozdzielczości i przeznaczonych do użytku profesjonalnego w dziedzinie rolnictwa, dobrostanu zwierząt, w inspekcji robót czy nawet kartografii.
Damien, ilu pracowników zatrudnia firma SenseFly SA?
Grupę SenseFly tworzy około stu pracowników, w tym „na całym świecie”. Nasza siedziba główna w Cheseaux- sur-Lausanne dzieli zarządzanie zadaniami administracyjnymi naszej firmy, a także techniczną część rozwoju naszych zaprojektowanych tutaj dronów i kamer pokładowych.
Jakie rozwiązanie wybrałeś od peoplefone?
Obecnie mamy około pięćdziesięciu linii podłączonych do wirtualnego rozwiązania PBX peoplefone HOSTED. To rozwiązanie pozwala nam korzystać z IVR (Interactive Voice Server), przekierowań połączeń oraz możliwości pracy z dowolnego miejsca poza naszym biurem.
Jakie były główne wyzwania we wdrażaniu rozwiązania peoplefone?
Naszymi głównymi oczekiwaniami było to, aby móc korzystać z rozwiązania, które jest szybko funkcjonalne, elastyczne, dzięki czemu możemy łatwo dostosować się do wszelkich przyjazdów lub odjazdów pracowników i oczywiście stabilne, ponieważ telefonia w naturalny sposób pozostaje niezbędnym środkiem komunikacji dla funkcjonowania naszej firmy. firma. peoplefone HOSTED z pomocą partnera Fastnet SA byli w stanie doskonale odpowiedzieć na te różne punkty.
Wywiad odbył się z Damienem Rossetem, IT System & Security w SenseFly SA
Zaunteam Franchise AG
Zapytaliśmy Pana Stefana Segera, Head of IT / System Engineer w Zaunteam Franchise AG: „Główna różnica polega na tym, że stare rozwiązanie było sprzętowe, teraz jest programowe. Sam telefon nadal działa tak samo, jak przed laty, ale technologia, która za tym stoi, uległa zmianie. Jesteś bardziej elastyczny, możesz dzwonić za pomocą smartfona lub komputera. Doceniamy tę zaletę”.
zainstalowany przez novalink GmbH
Na które rozwiązanie się zdecydowałeś i dlaczego?
W związku z ogłoszeniem przez Swisscom wyłączenia ISDN, przeanalizowaliśmy różne rozwiązania i ostatecznie zdecydowaliśmy się na system 3CX firmy peoplefone. Ponieważ mieliśmy już własne serwery, korzystaliśmy z łączy SIP firmy peoplefone i dlatego hostowaliśmy rozwiązanie we własnym zakresie.
Jaka jest największa różnica między starym a nowym rozwiązaniem?
Główna różnica polega na tym, że stare rozwiązanie było sprzętowe, teraz programowe. Wykonywanie połączeń telefonicznych nadal działa tak samo jak przed laty, ale zmieniła się technologia, która za tym stoi. Jesteś bardziej elastyczny, możesz wykonywać połączenia za pomocą smartfona lub komputera. Doceniamy tę zaletę.
Dlaczego wybrałeś peoplefone lub Novalink?
Novalink jest naszym dostawcą usług IT od dłuższego czasu. Z Novalink zrealizowaliśmy już inne projekty - w tym instalację starego rozwiązania telefonicznego. Novalink nas zna iz kolei zasugerował nam peoplefone, ponieważ obie firmy utrzymują partnerską relację. Słyszałem też wcześniej dobre rzeczy o Peoplefone.
Jak przeżyłeś przejście ze starego na nowy system?
Właściwie gładka. Projekt poszedł łatwiej niż oczekiwano. Jeśli cofasz się strukturalnie, konwersja nie stanowi problemu. Założyliśmy wszystkich klientów z wyprzedzeniem, a następnie musieliśmy przenieść numery tylko w dniu X. To działało idealnie.
Czy były jakieś wyzwania?
Nie, właściwie nie. Oprogramowanie, czyli 3CX, jest rozwiązaniem typu open source. Jest bardzo dobrze udokumentowany i istnieje ogromna społeczność, która może pomóc, jeśli masz jakiekolwiek pytania. W ten sposób szybko osiąga się stosunkowo głęboki poziom wiedzy. Ponadto Novalink i peoplefone doskonale się nami opiekowały podczas zmiany. Nigdy nie czułem się tylko klientem, zawsze byłem traktowany jako równorzędny partner. Wspólnie znaleźliśmy dobre rozwiązanie.
Jak dzisiaj układa się współpraca z Novalink i peoplefone?
U nas wszystko przebiega bezpośrednio przez peoplefone. Z pewnością wynika to również z faktu, że sami hostujemy rozwiązanie. Jeśli mamy pytanie dotyczące numerów telefonów, właściwym kontaktem jest dla nas peoplefone. Novalink towarzyszył nam do momentu uruchomienia rozwiązania, czasami pokazując nam, jak skonfigurować system i przeprowadzając szkolenia, jak skonfigurować rozszerzenie. Od tego czasu jednak firma nie była zbyt zaangażowana.
Z wywiadu z panem Stefanem Segerem, szefem IT / inżynierem systemowym w Zaunteam Franchise AG