Prowadzisz sprzedaż międzynarodową, zajmujesz się działaniami windykacyjnymi,
a Twoja firma bazuje na dużej ilości wykonywanych połączeń?
Podpowiemy Ci w jaki sposób zminimalizować koszty,
ułatwić kontakt z klientem i zachować ciągłość Twojej firmy.
Wiele firm zamyka swoje biura i decyduje się na pracę zdalną ze względu na zagrożenie spowodowane koronawirusem. Spotkania biznesowe przenoszą się do świata technologii. W PLFON możesz nadal korzystać ze wszystkich funkcjonalności, nawet jeśli Twoja firma musi pracować z domu. Przewagą i zaletą telefonii VoIP jest zdecydowanie MOBILNOŚĆ. W żaden sposób firma nie jest związana z jednym miejscem, biurowcem, do którego operator dostarcza nam usługę. Niezależnie od lokalizacji możemy skorzystać z tej oferty, gdy mamy zapewniony dostęp do Internetu.
Aby zachować ciągłość działań prowadzonych za pomocą numerów stacjonarnych przypisanych w Twojej firmie, wystarczy, że zapewnisz swoim pracownikom komputer z dostępem do Internetu. Po zainstalowaniu aplikacji na komputer lub telefon/smartfon pracownicy mogą działać tak jakbyście pracowali z biura.
Twoja infolinia działa bez zmian, a pracownicy odbierają połączenia przychodzące w swoim domu. Faksy spływają na adres e-mail, a dzwoniąc do Klientów z aplikacji prezentujesz się numerem firmowym.
Całym schematem połączeń i przekierowań zarządzasz za pomocą przeglądarki internetowej. Logując się do swojego konta www – w jednej chwili ustawiasz przekierowania na numery komórkowe, czy wprowadzasz zmiany w zakresie działania infolinii.
Zadzwoń i #zostańWdomu, a My pomożemy Ci zachować ciągłość Twojej firmy.