
zaawansowane oprogramowanie CallCenter

Uporządkuj w swojej firmie
proces obsługi połączeń, wiadomości e-mail, czatów oraz Messengera. Cała obsługa klienta (infolinia, helpdesk, czat) odbywa się w jednym miejscu - Twojej przeglądarce.
proces obsługi połączeń, wiadomości e-mail, czatów oraz Messengera. Cała obsługa klienta (infolinia, helpdesk, czat) odbywa się w jednym miejscu - Twojej przeglądarce.


PRZEJRZYSTY RAPORT
Uporządkuj w swojej firmie proces obsługi połączeń, wiadomości e-mail, czatów oraz Messengera. Cała obsługa klienta (infolinia, helpdesk, czat) odbywa się w jednym miejscu - Twojej przeglądarce.
W systemie helpdesk Thulium dostęp do emaili ma cały zespół. Klienci są rozpoznawani, a cała historia komunikacji jest dla wszystkich dostępna - to bardzo ułatwia pracę. Widać, to nad czym każdy pracuje oraz jak długo klient czeka na połączenie/odpowiedź.
INTEGRACJA EMAILI
OCENA WYDAJNOŚCI
Dostępne raporty pozwalają oceniać, czy liczba agentów jest wystarczająca, oraz w jakich godzinach koncentruje się największa ilość zgłoszeń/ połączeń.
Pozwól swoim klientom wybrać najlepszy dla nich sposób kontaktu z Twoim BOK za pomocą widgetu Click2Contact. Dzięki tej opcji mogą wybrać jedną z 3 możliwych opcji kontakty: czat, e-mail oraz callback. Dzięki temu zwiększysz sprzedaż, poprawisz jakość kontaktu z klientem i w sprawny sposób zamkniesz problematyczne zgłoszenia.
ŁATWY KONTAKT
BRANŻE KTÓRE NAM ZAUFAŁY:
E-COMMERCE MEDYCYNA LOGISTYKA TURYSTYKA IT
WINDYKACJA MOTORYZACJA USŁUGI PRAWNE
E-COMMERCE MEDYCYNA LOGISTYKA TURYSTYKA IT
WINDYKACJA MOTORYZACJA USŁUGI PRAWNE

Twój zespół bez przerwy pracuje na danych. Historia kontaktu, dashboardy, wallboardy, raporty. Data-driven support jest odpowiedzią na rosnące wymagania klientów.
Zbierz leady ze strony za pomocą proaktywnego czatu i oddzwonień (callback). Doprowadź do sprzedaży dzięki zaawansowanym funkcjom wirtualnego call center. Zorganizuj proces obsługi posprzedażowej.
Dzięki integracjom i bogatemu API system contact center Thulium stanie się częścią Twojego narzędziowego ekosystemu. Automatyzacje zajmą się powtarzalnymi czynnościami.