Partnerzy technologiczni

PARTNERZY TECHNOLOGICZNI

Realizując dla naszych Klientów projekty z wielu dziedzin, współpracujemy z liderami rynku w swoich branżach. Stale rozwijamy partnerstwo technologiczne by zapewnić naszym klientom dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań.

Partnerzy technologiczni

POZNAJ NASZYCH PARTNERÓW TECHNOLOGICZNYCH

3cx

3CX - oparta na otwartej platformie centrala telefoniczna VoIP, która współpracuje z popularnymi telefonami IP i trunkingiem SIP, zarówno lokalnie, jak i w chmurze. 3CX to zaawansowane funkcje oprogramowania call center, umożliwiające maksymalizację wydajności pracowników i lepszą obsługę klienta.

ACX

ACX tworzy i dostarcza rozwiązania dedykowane dla firm w obszarze Call i Contact Center. Kluczowym produktem ACX jest nowoczesny system będący wielofunkcyjnym narzędziem realizującym całą paletę funkcjonalności związanych z masową komunikacją z klientem w kanałach głosowych oraz email. ACX został zbudowany z myślą o optymalizacji procesów w celu zapewnienia wzrostu skuteczności oraz efektywności który sięga nawet 50% względem rozwiązań oferowanych przez konkurencję. Z rozwiązań ACX korzystają czołowe marki w Polsce i nie tylko. Więcej na stronie ACX.

Alcatel-Lucent Enterprise

Ponad 100 lat innowacji sprawiło, że Alcatel-Lucent Enterprise jest zaufanym doradcą IT ponad miliona klientów na całym świecie. Dzięki siedzibie głównej we Francji i 3400 partnerom biznesowym Alcatel-Lucent Enterprise ma globalny zasięg i lokalne podejście do potrzeb klientów. Wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi dostarczamy rozwiązania komunikacyjne i infrastrukturalne, łącząc ludzi i procesy. Dostosowujemy rozwiązania do wymagań naszych klientów w różnych modelach biznesowych (on premise, hybrid, cloud), aby pomóc firmom konkurować w dobie cyfrowej transformacji.

Altar

Altar jest dostawcą platformy AI Contact Center przeznaczonej do wielokanałowej komunikacji i zarządzania obsługą klienta na infolinii, a także obiegiem jego spraw, zgłoszeń oraz dokumentów w organizacji. Platforma jest wspierana przez sztuczną inteligencję. W 2021 r. rozwiązanie Altar otrzymało prestiżową nagrodę e-Commerce Polska Awards w kategorii Best tool for e-commerce, przyznawaną przez menadżerów zarządzających obszarami e-commerce oraz omnichannel w najprężniej rozwijających się firmach w tej branży. Mocną stroną Altar jest możliwość dostosowania platformy do potrzeb klienta, obsługa procesowa spraw klientów oraz dedykowany rozwój. Aktualnie Altar tworzy wspólnie z naukowcami politechniki innowacyjny system contact center, który w sposób przełomowy poprawi standard obsługi klienta, dzięki wykorzystaniu technologii: sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, metod przetwarzania języka naturalnego oraz analityki Big Data.

Axium

Axium - integrator, dostawca i wdrożeniowiec rozwiązań ICT dla biznesu. Dostarczają klientom kompleksowe i zintegrowane rozwiązania do telekomunikacji. W swojej ofercie posiada telefony, profesjonalne słuchawki nagłowne, rozwiązania IP, systemy telekonferencji, wideokonferencji, profesjonalne centrale telefoniczne, switche, serwery oraz aplikacje biznesowe Call/Contact Center.

Call Center Online

Call Center Online to kompletna wielokanałowa platforma Call Center, która poprawia efektywność prowadzenia firmowego telemarketingu. System jest na tyle prosty w obsłudze, że narzędzie jest dostępne praktycznie dla każdego przedsiębiorcy, który poszukuje kompleksowego wsparcia procesów sprzedaży i obsługi klienta. Możliwości Call Center Online : Zdalna obsługa z dowolnego miejsca przez przeglądarkę internetową, Różnorodne Dialery podnoszące efektywność rozmów telefonicznych, Nagrywanie rozmów pozwalające na kontrolowanie jakości pracy, Skrypty rozmów pozwalające na optymalizację i unifikację obsługi klienta, Monitoring online i systemy raportujące jakość pracy w czasie rzeczywistym, Wysyłka e-maili i SMS-ów bezpośrednio podczas rozmowy z klientem, Zawansowany IVR pozwalający na zarządzanie ruchem telefonicznym, Telefony, SMSy, maile – w końcu wszystko w jednym miejscu.

CallPage

CallPage - krakowski startup, który wsparli wiodący europejscy inwestorzy. Oferuje dla klientów Widget, który angażuje odwiedzających stronę internetową i umożliwia im natychmiastową rozmowę z konsultantem w 28 sekund. Wsparcie klienta opiera się na innowacyjnym rozwiązaniu i szybkim działaniu.

Daktela

Daktela - to dostawca chmurowych rozwiązań PBX i wielokanałowego modułu call/contact center do łączenia telefonu, e-maila, czatu, FB, WhatssApp i Viber. Wszystko w jednym multikanałowym systemie, zawierającym również dowolną konfigurację IVR, nagrywanie rozmów, kolejkowanie, statystyki, etc. Działają w krajach Europy Centralnej.

Export Experts

Export Experts - zespół skupiający specjalistów ds. eksportu, konsultantów z różnych krajów oraz szkoleniowców międzynarodowych – praktyków biznesu. Ich celem jest to, by firmy zdobywały jak najlepszych partnerów zagranicznych, powiększały sprzedaż eksportową oraz podpisywały zyskowne i równocześnie bezpieczne kontrakty za granicą. Pomagają eksporterom, by nie tracili czasu i pieniędzy na nieefektywne działania w eksporcie. Dzięki ponad 19- letniemu doświadczeniu w zdobywaniu ryków zagranicznych dla wielu czołowych organizacji, wiedzą jak osiągnąć sukces w ekspansji międzynarodowej.

Genesys

Genesys jest liderem w dziedzinie bezpiecznych i godnych zaufania rozwiązań Contact Center. Dzięki wykorzystaniu chmury i sztucznej inteligencji technologia, którą oferuje łączy wszystkie doświadczenia klienta w sferze marketingu, sprzedaży i usług w każdym kanale, poprawiając tym samym komfort pracy. Genesys to pionier w usługach Experiences as a Service℠, dzięki którym każda organizacja dowolnej wielkości może zapewnić odpowiednią personalizację na niebywałą dotąd skalę, wspierać zaufanie i lojalność klientów. To wszystko jest możliwe dzięki kompleksowemu rozwiązaniu Genesys Cloud™, które stanowi wiodącą na świecie platformę Contact Center w chmurze publicznej, zaprojektowaną z myślą o dużej skalowalności, elastyczności i innowacyjności. Każdego roku Genesys® zapewnia obsługę ponad 70 miliardom interakcji klientów w ponad 100 krajach.

Kadeor

Kadeor – agencja interaktywna oferująca profesjonalne, kompleksowe działania z zakresu promocji marki. Do ich czołowych produktów należy marketing w wyszukiwarkach internetowych. Pomagają klientom wybrać odpowiednie kanały i środki marketingowe.

Kontel

Kontel – importer i dystrybutor rozwiązań telekomunikacyjnych: telefonów konferencyjnych, telefonów IP i analogowych, słuchawek nagłownych. Poza dostawami sprzętu świadczy usługi konsultingowe i projektowe.

Talkie.ai

Talkie.ai to platforma do budowania oraz zarządzania botami głosowymi w oparciu o sztuczną inteligencję. Wykorzystując własny silnik do detekcji intencji rozmówcy, boty Talkie umożliwiają automatyzację wielu procesów inbound i outboundowych, redukując wolumen zapytań trafiających do zespołów customer service.

Thulium

Thulium - zaawansowane oprogramowanie contact center do wsparcia Biura Obsługi. Jeden panel - wiele kanałów. Cała obsługa klienta (infolinia, helpdesk, czat) odbywa się w jednym miejscu – a dokładnie przeglądarce internetowej.

Trilab

Trilab –integrator systemów ERP/CRM Odoo , Workflow. Srebrny Partner Odoo w Polsce zapewniający kompleksowe usługi wdrożeniowo-utrzymaniowe, a także świadczący usługi outsourcingu księgowego, w tym na systemach Odoo klientów . Rozwija współpracę z PLFON w zakresie oferowania usług VOIP zintegrowanych z systemem Odoo.
 
Jeśli twoja Firma zainteresowana jest partnerstwem technologicznym prosimy o uzupełnienie formularza kontaktowego:
 

sekcja

sekcja2

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Peoplefone Polska S.A. swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia
Jeżeli potrzebujesz pomocy w doborze oferty zadzwoń pod 799 351 000
lub zostaw swój numer a nasz konsultat skontaktuje się z Tobą.