Przejdź do treści

Kliniki stomatologiczne Adent

W Adent posiadamy dużą sieć gabinetów stomatologicznych. Chcieliśmy więc znaleźć rozwiązanie oferujące uważne wsłuchiwanie się w nasze różnorodne potrzeby i ciekawy stosunek jakości do ceny. Korzystnym czynnikiem był również koszt komunikacji.
Poznaj całą historię

Jaki powód skłonił Cię do migracji centrali telefonicznej?


W Adent posiadamy dużą sieć gabinetów stomatologicznych. Chcieliśmy więc znaleźć rozwiązanie oferujące uważne wsłuchiwanie się w nasze różnorodne potrzeby i ciekawy stosunek jakości do ceny. Korzystnym czynnikiem był również koszt komunikacji.

Peoplefone dostosowuje się również w celu ułatwienia rozliczeń naszej sieci klinik dentystycznych.


Jak oceniasz usługi swojego dostawcy?


Nasze partnerstwo działa z powodzeniem już od ponad dziesięciu lat i postrzegamy je w sposób zrównoważony.

Pracujemy we wzajemnym zaufaniu, zwracając uwagę na nasze potrzeby. To wielka satysfakcja.


Czy są Państwo zadowoleni z jakości swojego nowego rozwiązania telefonicznego?


Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani tą zmianą operatora, zarówno pod względem jakości telefonii, jak i łatwości wdrożenia tych różnych central telefonicznych. Nasze recepcjonistki również są zadowolone z tych rozwiązań telefonicznych.

Inne historie

QUALITY CENTER – Elastyczna i kompleksowa obsługa telekomunikacyjna

Firma QUALITY CENTER Sp. z o.o. specjalizuje się w obsłudze klienta i usługach call center. W dynamicznym środowisku, gdzie liczy się jakość połączeń, elastyczność operacyjna i szybka adaptacja do wymogów różnych systemów – niezawodna infrastruktura telekomunikacyjna stanowi klucz do sprawnego działania.

SenseFly SA

SenseFly to firma z siedzibą w Cheseaux-sur-Lausanne, specjalizująca się w rozwoju autonomicznych dronów wyposażonych w kamery o wysokiej rozdzielczości i przeznaczonych do użytku profesjonalnego w dziedzinie rolnictwa, dobrostanu zwierząt, w inspekcji robót czy nawet kartografii.

CallPage – Skalowanie usług telekomunikacyjnych dla lidera technologii callback

CallPage to czołowy dostawca technologii callback w Polsce, obsługujący klientów z różnych branż – od e-commerce po sektor usługowy. Jako dynamicznie rozwijająca się firma SaaS, CallPage potrzebuje infrastruktury głosowej, która dorówna tempem i jakością ich własnym produktom.