Przejdź do treści

Kliniki stomatologiczne Adent

W Adent posiadamy dużą sieć gabinetów stomatologicznych. Chcieliśmy więc znaleźć rozwiązanie oferujące uważne wsłuchiwanie się w nasze różnorodne potrzeby i ciekawy stosunek jakości do ceny. Korzystnym czynnikiem był również koszt komunikacji.
Poznaj całą historię

Jaki powód skłonił Cię do migracji centrali telefonicznej?


W Adent posiadamy dużą sieć gabinetów stomatologicznych. Chcieliśmy więc znaleźć rozwiązanie oferujące uważne wsłuchiwanie się w nasze różnorodne potrzeby i ciekawy stosunek jakości do ceny. Korzystnym czynnikiem był również koszt komunikacji.

Peoplefone dostosowuje się również w celu ułatwienia rozliczeń naszej sieci klinik dentystycznych.


Jak oceniasz usługi swojego dostawcy?


Nasze partnerstwo działa z powodzeniem już od ponad dziesięciu lat i postrzegamy je w sposób zrównoważony.

Pracujemy we wzajemnym zaufaniu, zwracając uwagę na nasze potrzeby. To wielka satysfakcja.


Czy są Państwo zadowoleni z jakości swojego nowego rozwiązania telefonicznego?


Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani tą zmianą operatora, zarówno pod względem jakości telefonii, jak i łatwości wdrożenia tych różnych central telefonicznych. Nasze recepcjonistki również są zadowolone z tych rozwiązań telefonicznych.

Inne historie

Morele.net – Kompleksowa obsługa połączeń w e-commerce na dużą skalę

W związku z rosnącą liczbą zapytań od klientów oraz intensywną pracą działu Realizacji Zamówień i Wsparcia Klienta Morele.net zdecydowało się na modernizację systemu telekomunikacyjnego. Potrzebne było rozwiązanie, które pozwoli sprawnie obsługiwać zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące – z zachowaniem wysokiej jakości, niezawodności i elastyczności.

FIEGE Logistik (Schweiz) AG

FIEGE to firma rodzinna w piątym pokoleniu. Jako dostawca logistyki kontraktowej optymalizujemy procesy dla naszych klientów we wszystkich obszarach ich łańcucha wartości i opracowujemy całościowe rozwiązania dla klientów. Pracuje dla nas łącznie około 150 000 pracowników w 15 krajach i ponad 150 lokalizacjach.

Edelweiss Air AG

Dlaczego Edelweiss Air zdecydowało się na nowe rozwiązanie telefoniczne?
Pracowaliśmy ze Skype dla firm. Ponieważ jednak umowa wsparcia dobiegała końca, szukaliśmy nowego rozwiązania. Teraz korzystamy z Microsoft Teams.