Przejdź do treści

Edelweiss Air AG

Dlaczego Edelweiss Air zdecydowało się na nowe rozwiązanie telefoniczne?
Pracowaliśmy ze Skype dla firm. Ponieważ jednak umowa wsparcia dobiegała końca, szukaliśmy nowego rozwiązania. Teraz korzystamy z Microsoft Teams.
Poznaj całą historię

Dlaczego zdecydowałeś się na współpracę z peoplefone?


Mieliśmy oferty od różnych dostawców usług internetowych na stole. Ostatecznie wybór padł na firmę peoplefone, którą polecił nam nasz długoletni partner integracyjny UPGREAT. Dodatkowo zrobili nam bardzo dobrą ofertę skrojoną na miarę, która obejmuje pakiet m.in. Dla Edelweiss jest to niezbędne i konieczne.


Jako linia lotnicza nasza telefonia musi działać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, inaczej mamy problem.


Jaka jest największa różnica w stosunku do poprzedniego rozwiązania?


Nie ma większych różnic. Nasz personel właściwie nie zauważył zmiany. Ponieważ wykonujemy również połączenia międzynarodowe, a nie wszyscy nasi partnerzy za granicą mają Microsoft Teams, oprócz telefonii VoIP potrzebujemy łącza stacjonarnego. To również jest zawarte w nowej ofercie.


Jak przebiegała migracja do Microsoft Teams?


To była współpraca między UPGREAT, peoplefone i nami. Migracja trwała około dwóch godzin i przebiegła bez zarzutu. Była tylko pięciominutowa przerwa, co jest całkiem normalne przy takich zmianach. Wszystko też poszło gładko: na przykład spotkanie inauguracyjne trwało zaledwie godzinę – tyle wystarczy, jeśli wiesz, co robisz (śmiech).


Czy napotkałeś lub napotykasz jakieś szczególne wyzwania?


W przeciwieństwie do innych firm musimy, jak już wspomniałem, być dostępni 24 h. Na szczęście telefonia internetowa stała się bardzo bezpieczna i stabilna. Ale ponieważ nie ma 100% bezpieczeństwa, zawsze musimy mieć plan B lub scenariusze awaryjne.


Jak wygląda ten plan B?


Edelweiss ma analogową linię telefoniczną w centrum operacyjnym lotniska w Zurychu. Jest to używane w nagłych wypadkach.


Czy jesteś zadowolony z nowego rozwiązania telefonicznego?


Jesteśmy bardzo zadowoleni, łącznie z całym przejściem. Dzięki silnym partnerom wszystko poszło gładko.


A jak oceniasz współpracę z peoplefone?


Z mojego punktu widzenia peoplefone to bardzo innowacyjna i solidna firma. Polecam ich usługi i oferty w każdej chwili - nie tylko dlatego, że firma oferuje dobrą jakość w dobrej cenie.


Wywiad ze Stefanem Grafem, Dyrektorem/Szefem Zarządzania IT

Inne historie

QUALITY CENTER – Elastyczna i kompleksowa obsługa telekomunikacyjna

Firma QUALITY CENTER Sp. z o.o. specjalizuje się w obsłudze klienta i usługach call center. W dynamicznym środowisku, gdzie liczy się jakość połączeń, elastyczność operacyjna i szybka adaptacja do wymogów różnych systemów – niezawodna infrastruktura telekomunikacyjna stanowi klucz do sprawnego działania.

FIEGE Logistik (Schweiz) AG

FIEGE to firma rodzinna w piątym pokoleniu. Jako dostawca logistyki kontraktowej optymalizujemy procesy dla naszych klientów we wszystkich obszarach ich łańcucha wartości i opracowujemy całościowe rozwiązania dla klientów. Pracuje dla nas łącznie około 150 000 pracowników w 15 krajach i ponad 150 lokalizacjach.

Morele.net – Kompleksowa obsługa połączeń w e-commerce na dużą skalę

W związku z rosnącą liczbą zapytań od klientów oraz intensywną pracą działu Realizacji Zamówień i Wsparcia Klienta Morele.net zdecydowało się na modernizację systemu telekomunikacyjnego. Potrzebne było rozwiązanie, które pozwoli sprawnie obsługiwać zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące – z zachowaniem wysokiej jakości, niezawodności i elastyczności.