Przejdź do treści

SenseFly SA

SenseFly to firma z siedzibą w Cheseaux-sur-Lausanne, specjalizująca się w rozwoju autonomicznych dronów wyposażonych w kamery o wysokiej rozdzielczości i przeznaczonych do użytku profesjonalnego w dziedzinie rolnictwa, dobrostanu zwierząt, w inspekcji robót czy nawet kartografii.
Poznaj całą historię

Damien, ilu pracowników zatrudnia firma SenseFly SA?


Grupę SenseFly tworzy około stu pracowników, w tym „na całym świecie”. Nasza siedziba główna w Cheseaux- sur-Lausanne dzieli zarządzanie zadaniami administracyjnymi naszej firmy, a także techniczną część rozwoju naszych zaprojektowanych tutaj dronów i kamer pokładowych.


Jakie rozwiązanie wybrałeś od peoplefone?


Obecnie mamy około pięćdziesięciu linii podłączonych do wirtualnego rozwiązania PBX peoplefone HOSTED.

To rozwiązanie pozwala nam korzystać z IVR (Interactive Voice Server), przekierowań połączeń oraz możliwości pracy z dowolnego miejsca poza naszym biurem.


Jakie były główne wyzwania we wdrażaniu rozwiązania peoplefone?


Naszymi głównymi oczekiwaniami było to, aby móc korzystać z rozwiązania, które jest szybko funkcjonalne, elastyczne, dzięki czemu możemy łatwo dostosować się do wszelkich przyjazdów lub odjazdów pracowników i oczywiście stabilne, ponieważ telefonia w naturalny sposób pozostaje niezbędnym środkiem komunikacji dla funkcjonowania naszej firmy.

Firma peoplefone HOSTED z pomocą partnera Fastnet SA byli w stanie doskonale odpowiedzieć na te różne punkty.


Wywiad odbył się z Damienem Rossetem, IT System & Security w SenseFly SA

Inne historie

QUALITY CENTER – Elastyczna i kompleksowa obsługa telekomunikacyjna

Firma QUALITY CENTER Sp. z o.o. specjalizuje się w obsłudze klienta i usługach call center. W dynamicznym środowisku, gdzie liczy się jakość połączeń, elastyczność operacyjna i szybka adaptacja do wymogów różnych systemów – niezawodna infrastruktura telekomunikacyjna stanowi klucz do sprawnego działania.

Kliniki stomatologiczne Adent

W Adent posiadamy dużą sieć gabinetów stomatologicznych. Chcieliśmy więc znaleźć rozwiązanie oferujące uważne wsłuchiwanie się w nasze różnorodne potrzeby i ciekawy stosunek jakości do ceny. Korzystnym czynnikiem był również koszt komunikacji.

FLY.pl – Usprawnienie komunikacji w dynamicznie rozwijającej się firmie

Firma FLY.pl, działająca w branży e-commerce i turystyce, poszukiwała rozwiązania, które usprawni obsługę rosnącej liczby połączeń, szczególnie w okresach wzmożonego zainteresowania ofertą.