Przenoszenie numerów

PRZENIEŚ SWÓJ NUMER STACJONARNY DO PLFON I CIESZ SIĘ POŁĄCZENIAMI ZA GROSZE!

 


Przenieś numer

 

Zamówiłeś FONbox?

Możesz przenieść do nas polski stacjonarny numer telefoniczny od dowolnego operatora telekomunikacyjnego. Wystarczy, że wypełnisz wymagane formularze, a my zajmiemy się wszystkimi formalnościami.

Krok 1 – Użytkownik

Zamów interesującą Cię usługę w  PLFON  - pamiętaj aby w zamówieniu zaznaczyć, że masz już numer telefonu.

Po wypełnieniu formularza zamówienia otrzymasz do pobrania dokumenty wymagane do przeniesienia numeru telefonu:

Zeskanowane formularze wraz z kopią ostatniej faktury od dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego prześlij pocztą elektroniczną na adres: przenoszenie@plfon.pl

Wszystkie dokumenty powinny być wypełnione przez osobę, na którą podpisana jest umowa z dotychczasowym operatorem telekomunikacyjnym.

Krok 2 – PLFON

W ciągu kilku dni zostaniesz poinformowany mailowo lub telefonicznie o dacie przeniesienia Twojego numeru telefonu do PLFON.

Usługa przeniesienia numeru jest całkowicie bezpłatna. Użytkownik nie ponosi także opłat za utrzymanie numeru przeniesionego w sieci PLFON.

 

Co zyskujesz:

- Dostępność dla swoich kontrahentów pod dotychczasowym numerem telefonu

- Ponad 60 funkcjonalności zamkniętych w jednym pudełku, dostępnych przez WWW z każdego miejsca na świecie.

- Rozwiązanie w 100% działające w chmurze: twoja firma potrzebuje tylko telefonu IP.

- Zawsze bezpłatne połączenia wewnątrz firmy, niezależnie od liczby i rozproszenia lokalizacji.

- Przyjemny dla użytkownika interfejs, konfiguracja i wprowadzanie zmian na centrali są bardzo proste, szybkie, intuicyjne i nie wymagają wiedzy technicznej.

 

 
 

Masz pytania?

Zadaj je specjaliście
Wejdź i czatuj!
Zadzwoń na infolinię i zapytaj:
+48 222 610 610
Biuro Obsługi Klienta pracuje w godzinach
8:00 - 18:00 od poniedziału do piątku

skype Kontakt przez Skype